FANDOM

Bản mẫu:Sideicon

Itadaki-Aerith Aerith: Bạn ơi giúp mình bổ sung thêm thông tin cho trang Danh sách Items trong Final Fantasy Type-0 nhé!
Mong rằng bạn giúp chúng tôi viết tiếp bài này để nó được đầy đủ thông tin hơn. Có thể hoàn thành bằng cách where to find consumables (Prima Guide doesn't list?). Hãy thảo luận định hướng viết bài tại trang thảo luận của bài viết này.
Rydia Old GBA Menu Rydia: Ôi thôi rồi !! tôi có việc này rất cần sự giúp đỡ của bạn!
Bài viết này cần một số hình ảnh còn thiếu. Có thể bạn giúp được chúng tôi băng cách tải lên những tấm ảnh do bạn tìm hoặc chụp được trong game mà ở đây còn thiếu.

Sau đây là list items của Final Fantasy Type-0. Items dùng được và Items rơi ra từ quái có thể sử dụng được trong trận đấu. Người chơi có thể gán một item vào nút xuống của D-pad bằng tính năng equip trong menu item. Để sử dụng những item khác, người chơi phải mở menu đến tab Items để sử dụng.

Consumablessửa

Icon Item Mô tả Cách lấy
Potion Phục hồi 50% HP của một đối tượng. Mua từ Shop Academeia với 50 Gil.
Hi-Potion Phục hồi 100% HP của một đối tượng. Phần thưởng khi hoàn thành một số Free Time Events.
Mua: Orderly shops sau The Clash on Big Bridge
Mega-Potion Phục hồi 50% HP của cả party.. Phần thưởng cho một số Free Time Events.
Phần thưởng cho một số special orders trong khi thực hiện Mission.
X-Potion Phục hồi 100% HP của cả party.. Phần thưởng từ Moglin khi đến thăm tất cả các khu vực của Akademeia lần đầu tiên.
Phần thưởng cho một số Free Time Events.
Mua: Từ SPP Post sau khi kiếm được 15,000 SPP.
Ether Phục hồi 50% MP của một đối tượng. Mua từ Academeia shop với 2000 gil.
Tìm: 50% cơ hội tìm thấy ở khu vực Airship Landing trong The Akademeia Liberation
Turbo Ether Phục hồi 100% MP của một đối tượng. Celestia Free Time Event trong Chapter 2.
Machina and Ace Free Time Event trong Chapter 2.
Mega-Ether Phục hồi 50% MP của cả party. Orderly shop
X-Ether Phục hồi 100% MP của cả party. Mua: SPP Post sau khi kiếm được 20,000 SPP
Remedy Chữa trị mọi loại trạng thái cho một đối tượng. Academeia item shop sau nhiệm vụ The Cadets' First Deployment.
Mega-Remedy Chữa trị mọi loại trạng thái cho cả party SPP shop, Mutsuki event
Elixir Hồi phục 100% HP và MP cho 1 đối tượng. Phần thưởng từ Moglin sau khi hoàn thành task đầu tiên.
Phần thưởng từ Moglin sau khi kết bạn với một người có thể giúp class zero.
Special Order: Phần thưởng cho nhiềuspecial orders
Tìm: 50% cơ hội tìm được ở khu vực Airship Landing trong The Akademeia Liberation
Mở hòm trong Bethnel Caverns
Megalixir Hồi phục 100% HP và MP cho cả Party. Một phần thưởng hiếm khi thu lượm Phantoma.
Phần thưởng cho các task: SPP Scavenger, Sanative Supplier III (x5), SPP Scavenger IV (x3), vàMonster Pursuit VI (x3)
Combat Ration Đồ của Militesi, hồi phục 50% HP cho 1 đồng đội. Tìm được trong nhiệmv ụ The Cadets' First Deployment
Lấy từ Imperial Troopers đầu hàng.
Fortified Ration Hồi phục 50% HP và tạo trạng thái Aura cho một đối tượng. Tìm thấy trong missions.
First Aid Kit Hồi phục 100% HP của một đối tượng. Tìm được trong nhiệm vụ The Cadets' First Deployment
Lấy từ Imperial Troopers đầu hàng.
Strength Serum Tạo trạng thái Aura cho một đối tượng. Lấy từ Imperial Troopers đầu hàng. (Hiếm)
Support Serum Tạo trạng thái Aura cho cả Party. Tìm: Trong một chiếc xe tải ở District 3349 trong nhiệm vụ Escaping the Imperial Capital.
Trong Storeroom của tòa nhà A-13 trong nhiệm vụ Escaping the Imperial Capital.
Ferrum Medica Hồi phục 25%HP cho một đối tượng và tạo trạng thái Regen. Nhiệm vụ The Battle of Judecca, United Front
Aes Medica Đồ của Concordian, hồi phục 50% HP cho một đối tượng và tạo trạng thái Regen. Nhiệm vụ The Battle of Judecca, United Front, Lấy từ Dracoknight đầu hàng
Argentum Medica Đồ của Concordian, hồi phục 100% HP cho một đối tượng và tạo trạng thái Regen. Nhiệm vụ United Front, Operation Vulturnus, Lấy từ Dracoknight đầu hàng
Aurum Medica Đồ của Concordian, hồi phục 100% HP và MP cho một đối tượng và chữa trị mọi loại trạng thái. Nhiệm vụ United Front, Dominating the Dragon's Nest, Lấy từ Dracoknight đầu hàng
Draco Medica Đồ của Concordian, hồi phục 100% HP và MP cho một đối tượng và tạo trạng thái Invincibility. Nhiệm vụ United Front, Dominating the Dragon's Nest
Phoenix Down Cứu sống mọi thành viên đã chết. Thu thập Knowing Tag, làm SO trong các nhiệm vụ Operation MA DemolitionEscaping the Imperial Capital
Phoenix Pinion Tạo trạng thái Reraise cho một đối tượng. Phần thưởng S rank cho mission Operation Reconquista. SPP shop, Nhặt tại Dungeon ở Northern Corridor, Innsmouth Coast.
Teleport Stone Một viên đá giúp dịch chuyển tức thời tới nơi an toàn, trừ khi đang trong nhiệm vụ. Mua từ McTighe, Aqvi và Mi-Go giá 2000 gil.
Auric Hourglass Một thiết bị bí ẩn dùng để quay lại thời gian ở Academeia 2 ngày. Phần thưởng khi thực hiện một số Code Crimson missions, trong nhiệm vụ Invasion of the Rursus
Argentic Hourglass Một thiết bị bí ẩn dùng để quay lại thời gian ở Academeia 1 ngày. Phần thưởng khi thực hiện một số Code Crimson missions được S-Rank.

Monster Spoilssửa

Icon Item Description Sell Price Acquirement
Rigid Scaleskin Chiếc vảy cứng tạo trạng thái Protect. 400 Nhặt ở Operation MA Demolition.
Thick Hide Tấm da cứng tạo trạng thái Endure. 300 Drop: Doublicorn, Diceratops, Juggernaut
Fire Shard Mảnh vỡ chứa đựng sức mạnh của lửa, tạo trạng thái Aura. 200 Drop: Bomb, Flame Flan, có nhiều ở Mount Jubanla.
Ice Shard Mảnh vỡ chứa đựng sức mạnh của băng, tạo trạng tháiProtect. 200 Drop: Ice Bomb, Aqua Flan
Lightning Shard Mảnh vỡ chứa đựng sức mạnh của sét, tạo trạng tháiQuick. 200 Drop: Thunder Bomb, Electric Flan
Light Feather Lông vũ chứa sức mạnh ma thuật, tạo trạng thái Freecast. 200 Drop: Evil Eye, Marduk, Mushussu
Fury Bristle Bộ ria của quái vật hiếu chiến, tạo trạng thái Aura. 300 Drop: Snow Giant, Sledgefist Giant, Sasquatch, Wendigo, Glasya Labolas
Tree Sap Nhựa cây chứa dinh dưỡng, tạo trạng thái Regen. 200 Drop: Mandragora
Insect Oil Chất dịch của loài côn trùng có độc, có thể chữa mọi trạng thái. 200 Drop: Hundleg, Ankheg
Pretty Pelt Một bộ da đẹp tạo trạng thái Aura và Protect. 320 Drop: Less Coeurl
Event với Carla ở Ready Room trong chapter 2.
Flan Ooze Tinh dầu chứa sức mạnh ma thuật, tạo trạng thái Trance và Quick. 200 Drop: Tất cả Flans
Bomb Core Cơ quan được cho là chứa linh hồn của bomb, tạo trạng thái Aura và Trance. 300 Drop: Tất cả Bombs
Turtle Shell Tấm mai cứng cáp, tạo trạng thái Protect và Regen. 1000 Drop: Adamantoise (Innsmouth Coast), Adamantortoise
Dragon Fang Răng sắc nhọn chỉ tìm thấy được ở loài rồng, tạo trạng thái Quick và Freecast. 600 Drop: Adamantoise (Innsmouth Coast), Adamantortoise
Cactus Spine Gai từ con Cactuar nổi tiếng nhanh nhẹn, tạo trạng thái Quick. 800 Drop: Cactuar, Kactuar, Blooming Cactuar
Anima Lantern Đèn lồng chi phối sự sống và cái chết, tạo trạng thái Reraise. 500 Drop: Tonberry
Beast Flesh Thịt chứa sự sống, hồi 100% HP, MP và tạo trạng thái Reraise. 700 Drop: Behemoth, Behemoth King, Marduk, Mushussu, Lesser Lopros, Snow Giant, Sledgefist Giant, Sasquatch

Presentssửa

Icon Item Description Buy Price Sell Price Acquirement
Eyeball Specimen Mẫu vật mà Kazusa yêu cầu, có vẻ như nó đang nhìn chằm chằm vào nội tâm của bạn. N/A N/A Event: Naghi sẽ đưa cho bạn ở Central Command trong Free Time của Chapter 7 trong khi bạn làm Kazusa Event.
"'Til Finis Comes, With You" Một tập trong seri tiểu thuyết lãng mạn nổi tiếng dù nội dung nó khá nhạt nhẽo. 1000 100 Buy: Corsi, in the Rubrum Region.
Compact Mirror Gương trang điểm nhanh. 2000 200 Buy: Mi-Go, in the Northern Togoreth Region.
Quill Pen Bút lông vũ giúp không bị chai tay khi viết nhật ký. 8000 800 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Hydrangea Bouquet Bó hoa tươi màu xanh thơm ngát mùi nắng. 1000 100 Buy: Corsi, in the Rubrum Region.
Antique Cameo Bức tượng hình Chu tước. 5000 500 Buy: Rokol, in the Iscah Region.
Fancy Tapestry Thảm treo tường lộng lẫy cầu kì đến từng sợi vải. 8000 800 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Tea Set Bộ ấm tách dễ thương, nhưng quá nhỏ để có thể sử dụng. 2000 200 Buy: Mi-Go, in the Northern Togoreth Region.
Ornamental Plant Chậu cây cảnh mang thiên nhiên vào bất kì căn phòng nào. 8000 800 Buy: Toguagh, in the Eibon Region.
Famous Painting Một bức tranh vẽ ba vị công chức của Akademeia một họa sĩ xuất sắc ở Rubrum. 15000 1500 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Perfume Set Mẫu dùng thử của nước hoa Love Naturally và Eau de Polyrhythm. 3000 300 Buy: Mi-Go, in the Northern Togoreth Region.
Music Box Hộp nhạc có búp bê nhảy múa khi mở. 5000 500 Buy: Rokol, in the Iscah Region.
Jewelry Box Hộp trang sức phù hợp để đựng những đồ nữ trang đẹp nhất. 12000 1200 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Luconia Doll Chú thỏ nhồi bông đã lấy đi trái tim của bao nhiêu trẻ em khắp Orience. 8000 800 Buy: Toguagh, in the Eibon Region.
Potted Plant Một cây xương rồng được cho là 1000 năm mới nở hoa một lần. 5000 500 Buy: Rokol, in the Iscah Region.
Wooden Coeurl Bức tượng thôi thúc những kẻ nhiều tiền chi trả để có nó. 10000 1000 Buy: Toguagh, in the Eibon Region.
Crystal Chandelier Món đồ trang trí đắt tiền phát sáng kể cả khi không bật đèn. 15000 1500 Buy: Toguagh, in the Eibon Region.
Ruby Necklace Món đồ trang sức mặt hồng ngọc bắt mắt. 2000 200 Buy: Corsi, in the Rubrum Region.
Rose Bouquet Bó hoa hồng đỏ lãng mạn tới từng cánh hoa. 1000 100 Buy: Corsi, in the Rubrum Region.
Enamel Purse Chiếc ví dùng khi đi tiệc, picnic, hoặc trong bất cứ hoàn cảnh nào. 6000 600 Buy: Rokol, in the Iscah Region.
Makeup Kit Bộ trang điểm tất cả trong một. 3000 300 Buy: Mi-Go, in the Northern Togoreth Region.
Picture Frame Khung ảnh mạ đá sapphire đẹp đến mức lấn át cả bức ảnh bên trong. 3000 300 Buy: Mi-Go, in the Northern Togoreth Region.
Buttercream Cake A decadent torte smothered with rich frosting not nearly as sweet as it looks. 4000 400 Buy: Rokol, in the Iscah Region.
Bath Set A sponge and soap set specifically designed to leave one's skin feeling silky smooth. 6000 600 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Aromatic Oils A set of scents sure to soothe even the most unsettled of spirits. 6000 600 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Pearl Hairpin A hairclip embedded with pearls that shine enough to make hair seem extra glossy. 10000 1000 Buy: Toguagh, in the Eibon Region.
Sexy Swimsuit A cutesy, cotton-candy pink bikini that leaves too little to the imagination. 1500 150 Buy: Corsi, in the Rubrum Region.
Good-Luck Charm A petite pouch containing dried cactuar petals said to bring good fortune. N/A N/A Reward: After completing Tokito's Task in the Fountain Courtyard (Chapter 5, second Free Time).
Diamond Ore A stone custom-ordered for an engagement ring symbolising and everlasting bond. N/A N/A Found: In the upper-wester treasure chest in area 7 of the Bethnel Caverns.
Glass Pendant A stone custom-ordered for an engagement ring symbolising and everlasting bond. N/A N/A Reward: After completing Orderly's Event in the Fountain Courtyard (Chpater 3, first Free Time).

Enhancerssửa

Stat boost items and other enhancers are used in the Promotion menu at relic terminals.

Icon Item Description Acquirement
HP Enhancer A special supplement that increases max HP by 100. Drop: Obtain from surrendering Supersoldiers (rare)
Reward: Bragging Rights task.
Find: The item at the south end of the train during Escaping the Imperial Capital mission.
Buy: From a phantomist in Bazz in exchange for 40 Lavendar Phantoma.
MP Enhancer A special supplement that increases MP by 100. Reward: Challenged by a Child task.
Buy: Amiter phantomist for 40 Ivy Phantoma
ATK Enhancer A special tonic that increases Attack by 1. Drop: From surrendered Heavy Gunners (rare)
Buy: From cadet Akane in the Black Tortoise Crevasse in exchange for 40 Rouge Phantoma.
DEF Enhancer A special tonic that increases Defense by 1. Buy: From cadet Akane in the Bethnel Caverns in exchange for 40 Smalt Phantoma.
FIR Enhancer A special tonic that increases Fire Magic by 1. Buy: From a phantomist in Iscah in exchange for 40 Magenta Phantoma.
ICE Enhancer A special tonic that increases Ice Magic by 1. Buy: From a phantomist in Iscah in exchange for 40 Cyan Phantoma.
LTG Enhancer A special tonic that increases Lightning Magic by 1. Buy: From a phantomist in Iscah in exchange for 40 Sepia Phantoma.
DMG Enhancer A special tonic that increases Defense Magic by 1. Buy: From a phantomist in Iscah in exchange for 40 Verdant Phantoma.
Crystal Shard A shining fragment used to enhance the ultimate spell Vermilion Bird. Special Bounty: Do 100 Killsight strikes with a character
Reward: Mad about Ms. Tokimiya II task
Reward: some of the The Phantoma Menace task series
Drop: Megamarina
Find: Left behind by the Akademeia Cactuar.

Sell Itemssửa

These items are intended to be sold to shops to make some extra gil.

Icon Item Price Description Acquirement
Black Tiger 5000 A fairly fancy brand of Militesi whiskey that has considerable resale value

value.

Obtained from surrendering imperial troops (rare).
Golden Tiger
Power Core 1000 Fetches a good price on the black market. Obtained from surrendering imperial MA (rare).
White Tiger 1000 The most commonly consumed Militesi whiskey that has decent resale value. Obtained from surrendering imperial troops (rare).

Greenssửa

Gysahl Greens Leafy vegetables that increase the chances of hatching a different type of chocobo. 100 10 Buy: Keziah, in the Togoreth Region.
Other: 10 given by O'bane at the Chocobo Ranch when first spoken to.
Krakka Greens Leafy vegetables that greatly increase the chances of hatching a different type of chocobo. 1000 100 Buy: Meroë, in the Meroë Region.
Tantal Greens Leafy vegetables that make a chocobo chickling take after its father. 100 10 Buy: Mi-Go, in the North Togoreth Region.
Pahsana Greens Leafy vegetables that make a chocobo chickling take after its mother. 100 10 Buy: Mi-Go, in the North Togoreth Region.
Curiel Greens Leafy vegetables that increase the number of chocobos being hatched. N/A 100 Find: possible item in area 6 of Corsi Cave.
Mimett Greens Leafy vegetables that increase the chance of hatching a good chocobo. N/A 200 Find: possible item in area 6 of Corsi Cave.
Reagan Greens Leafy vegetables that greatly increase the chances of hatching a good chocobo. N/A 300 Find: possible item in areas 7, 10 and 12 in the Bethnel Caverns; possbile item in Innsmouth Coast.
Sylkis Greens Leafy vegetables that maximise the chances of characters hatching a good chocobo. N/A 300 Find: item in The Valley of Monsters; treasure in the Innsmouth Coast.
Gyzahl Greens Leafy vegetables that increase the chances of characters hatching a whole flock of chocobo. N/A 500 Find: Deserted House (from cadets in Chapter 4) in the Old Lorica Region, Innsmouth Coast.
Other: defeat 200 enemies with any character.

Phantomasửa

Bài viết chính: Phantoma#Types

Key itemssửa

Icon Item Description Acquirement
Knowing Tag An ID tag issued to all citizens of Rubrum at birth. Found during the first chapter
Treasure: Corsi Cave
Rubrum Analects An anthology delineating the history of the dominion in its entirety. Treasure: Corsi Cave
Jewel of Iscah A gemstone on display at Iscah After Dark worth more than gil could buy.
Kurasame's Tag The Knowing Tag that once belonged to Kurasame. Treasure: Meroë Region - Found on the hill near the border to the Cetme District, after Chapter 6.
Voyage Log An airship log handwritten by the vessel's former captain. Treasure: Silent Key
Lost Tome A document discussing the army that once owned and operated the Setzer. Treasure: Silent Key - Obtained after activating the airship.
Lorican Diary Treasure: Ultima Ground Zero - 6th floor
Letter to Nazuna A missive from a dominion soldier named Seri addressed to her little sister in Aqvi. Obtained from a soldier as part of Nazuna's side quest in Aqvi.
Cactuar Blossom An exotic flower that rarely blooms but is said to grant its owner 9,999 years of good luck. Treasure: Akademeia - Randomly dropped by the Rubrum Cactuar at the Airship Landing, Back Garden, Chocobo Ranch, or Terrace.
Darksoul Swarm A chaotic cluster of cursed monsters' spirits Treasure: Tower of Agito - 13th floor
Tiz's Prayer A gift from Tiz that grants Class Zero special protection in times of need. SO: Operation MA Demolition - Land thirty hits on Nimbus using your active leader.
Ace's Summerwear Ace's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Ace (HD).
Other: Transfer save data from the Natsubi or Zeroshiki demos (PSP).
Deuce's Summerwear Deuce's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Deuce (HD).
Trey's Summerwear Trey's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Trey (HD).
Cater's Summerwear Cater's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Cater (HD).
Cinque's Summerwear Cinque's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Cinque (HD).
Sice's Summerwear Sice's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Sice (HD).
Seven's Summerwear Seven's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Seven (HD).
Eight's Summerwear Eight's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Eight (HD).
Nine's Summerwear Nine's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Nine (HD).
Jack's Summerwear Jack's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Jack (HD).
Queen's Summerwear Queen's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Queen (HD).
King's Summerwear King's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with King (HD).
Machina's Summerwear Machina's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Machina (HD).
Rem's Summerwear Rem's summer outfit. Special Bounty: Land 30 Killsight strikes with Rem (HD).
Formal Attire A set of formal wear issued to all members of Class Zero. Task: The Chancellor's Challenge
Mizu'a's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of McTighe. Reward: Complete the sidequest in McTighe to gather all the townspeople for the mayor's speech.
Kayahara's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Corsi. Treasure: Found on the ground in Corsi.
Yu'u's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Aqvi. Reward: Complete the sidequest in Aqvi to deliver the Letter to Nazuna.
Lazuline's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Keziah. Reward: Complete the sidequest in Keziah to deliver mail to ten houses.
Yuka's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Mi-Go. Reward: Complete a sidequest in Mi-Go to get the circus performer women attracted to the men who want style tips from Class Zero.
Shamhat's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Iscah. Reward: Complete the sidequest in Iscah to deliver the stolen Jewel of Iscah to the Mayor (obtainable once Iscah reaches its final rebuilding stage).
Maona's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Rokol. Reward: Complete the sidequest in Rokol to obtain rumors from members of the dominion.
Kanna's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Toguagh. Reward: Complete the sidequest in Toguagh to help the dad finishing his drawing.
Suzusu's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Meroë. Treasure: Meroë - Found on the ground in the eastern ally of town.
Ehm's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Cetme. Treasure: Cetme - Found on the ground behind the mayor.
Augusta's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Roshana. Reward: Complete the sidequest in Roshana to deliver the questor's orders to the legionary.
Caelan's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Rama. Treasure: Found behind the eastern gate in Rama.
Jögge's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Bazz. Treasure: Found at the bottom of the stairs in Bazz.
Anatidus's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Shakara. Trade: Shakara - After talking to the proud mother, trade the Stone for 20 Hi-Potions.
Daphnia's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Rilochy. Reward: Donate a total of 1000 gil to the priestess in Rilochy. Donations can only be 10 or 100 gil at a time, so the fastest method is reentering the town to give 100 gil ten times.
Albus's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Amiter. Reward: After completing the Task A Tonberry in Need, a tonberry in Amiter will appear to hand over the stone.
Alöe's Crystal A l'Cie Stone acquired in the town of Azurr. Treasure: Azurr - Give the Dominion Citizen the MPV-B2 Trunk Key from completing the Task A Watchdog's Wish.
Erragal's Crystal A l'Cie Stone acquired in Ultima Ground Zero in Old Lorica. Treasure: Found on the 9th floor in Ultima Ground Zero.
Kaimanu's Crystal A l'Cie Stone acquired in Mount Jubanlu in Jubanla Region. Treasure: Found on the 10th floor in Mount Jubanla.
Urshanabi's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Bethnel Caverns in Meroë. Treasure: Bethnel Caverns - Bed of the Behemoths
Satori's Crystal A l'Cie Stone acquired at the Silent Key. Treasure: Silent Key - Setzer Flightdeck
Yugino's Crystal A l'Cie Stone acquired at Akademeia. Treasure: Akademeia - Randomly dropped by the Rubrum Cactuar at the Airship Landing, Back Garden, Chocobo Ranch, or Terrace.
Siduri's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Berith Desert. Treasure: Berith Desert - Found on the southeast corner of the map.
Nimrud's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Valley of Monsters. Treasure: Found on the 6th floor in the Valley of Monsters.
Clareus's Crystal A l'Cie Stone acquired along the Innsmouth Coast. Treasure: Innsmouth Coast - Found in the tuft of grass.
Anshar's Crystal A l'Cie Stone acquired in a deserted house. Treasure: Deserted House - Found near the relic terminal after completing the storyline events.
Tagisu's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Tower of Agito. Treasure: Tower of Agito - Found on the 8th floor.
Enlil's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Northern Valley. Treasure: Northern Valley - Found in the southwestern pit.
Ziusudra's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Jubanla Region. Treasure: Jubanla Region - Found on the ground near the bridge.
Vesta's Crystal A l'Cie Stone acquired in Mahamayuri. Treasure: Mahamayuri - Found at the end of the pathway.
Wehrer's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Azurr District. Treasure: Azurr District - Found next to the entrance to the imperial capital.
Theo's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Cetme District. Treasure: Cetme District - Found at very end of the scar in the ground.
Rino'i's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Iscah Region. Treasure: Iscah Region - Found on the southwestern ruins.
Argenia's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Province of Rilochy. Treasure: Rilochy Province - Found near Rilochy and Mahamayuri. Exit Mahamayuri, go straight and veer slightly left to peninsula.
Rhiane's Crystal A l'Cie Stone acquired in the West Nesher District. Treasure: West Nesher District - Found on the ground of the shoreline in the northwestern corner.
Jorug's Crystal A l'Cie Stone acquired in the East Nesher District. Treasure: East Nesher District - Found across the bridge near Gewehr Base.
Kiyosaki's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Eibon Region. Treasure: Eibon Region - Found on the ground of the northernmost shortline.
Tenebra's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Province of Roshana. Treasure: Roshana Province - Found on the ground around the center.
Aarmad's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Innsmouth Region. Treasure: Innsmouth Region - Found at the furthest end of the pathway, near Innsmouth Coast.
Caetuna's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Meroë Region. Treasure: Meroë Region - Found on the hill near the border to the Cetme District, after Chapter 6.
Qun'mi's Crystal A l'Cie Stone acquired in the Old Lorica Region. Treasure: Old Lorica Region - Found on the left side of the crater, en route to the Black Tortoise Crevasse.
Rem's Crystal A l'Cie Stone acquired in Pandæmonium. Treasure: Pandæmonium - Found at Machina and Rem's crystal statue.
Machina's Crystal A l'Cie Stone acquired in Pandæmonium. Treasure: Pandæmonium - Found at Machina and Rem's crystal statue.
155mm Recoilless Rifle A gun found on the battlefield that cannot be used but sure feels cool to hold. Buy: Iscah After Dark for 300 gil
Magitek Claw A part found on the battlefield that cannot function but can be worn as a garish accessory. Buy: Iscah After Dark for 1000 gil
Wrecked Colossus An MA found on the battlefield that does not function but looks to be a fine antique some day. Buy: Iscah After Dark for 20,000 gil
Wrecked Helldiver An MA found on the battlefield that does not function but still works as a coatrack. Buy: Iscah After Dark for 100,000 gil#
Wrecked Balmung An MA found on the battlefield that does not function but makes a surprisingly cozy chair. Buy: Iscah After Dark for 1,000,000 gil

Bản mẫu:Type0

Vòng quanh Wikia

Wikia ngẫu nhiên